Öland

Öland
Solnedgång

söndag 18 november 2012

När man överraskar

Ja iaf mig själv. För en hel del år sedan hittade jag en parfym som jag sedan dess har använt. Nu använder jag inga mängder så när det har gått ca 1,5 år brukar jag ge bort flaskan och köpa en ny. Både makens och min dotter förbrukar dubbelt så mycket på någon månad eller så.

Nu har jag inte använt mer än ca 20% i flaskan jag hade. Men när jag fick lukta på denna nya och samtidigt prova, då var det kört. Inte bara jag blev helt såld på den även mina två kollegor. Den ena köpte den också och den andra ångrar sig fortfarande.



Maken som brukar gnälla över att får huvudvärk av allt som luktar det minsta har inte sagt ett ord. Jag kan alltså använda denna även hemma. Jag gillar den skarpt så får Ni chansen testa den. Om inte annat så lukta på den och skaffa Er en egen åsikt. Jag tänker njuta av min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar