Öland

Öland
Solnedgång

fredag 2 november 2012

När man laddar

Idag öppnade IKEA sitt nya varuhus i Älmhult. Hade möte och ska bara vara på jobbet en dag nästa vecka så att ta ledigt var inte att tänka på. Men i morgon när de öppnar ska jag vara där och rycka i dörren :)

Behöver egentligen inte mer än en läslampa enligt min optiker. Eller mer exakt jag behöver mer ljus enligt optikern. Måste betyda att jag måste hitta mig en lampa. Vet dock inte om jag tänker köpa den i morgon om jag hittar den. Då ska den vara ett attans så bra fynd.



Tänker ta min bil och ska hämta upp en väninna på vägen. Har alltså inte plats att handla så mycket heller. Dock är största anledningen att jag inget behöver. Och vill ha innebär inte att man ska handla. Nope tror jag ska göra lite research på IKEA's hemsida. Kan nog ta sin lilla tid.

1 kommentar:

  1. Något blir det alltid på IKEA även om det bara blir ljus

    SvaraRadera