Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 13 november 2012

När man buzzar

Jag får inte ofta chansen men när vi kom till intensivbalsam från Dove för färgat hår då fick jag chansen. Mer om det kan Ni läsa här

Nu har jag kommit till det stadiet att jag har delat ut tuberna med balsam, testat själv en hög med gånger samt fått en del feedback från de som har testat. En sak är säker det finns fördelar med Dove's. Iaf mot det jag hade innan jag testade. För så här såg handduken ut efter tvätt med mitt egna balsam:


En del avfärgning eller hur man ska uttrycka sig.

Tonade om håret och använde Dove. Då såg det ut så här:



En klar förbättring. Men om håret inte är tonat. Då föredrar jag mitt vanliga. Och jag har inte testat schampot som också finns till..... Hur gick det för Er som jag skickade balsam till?

2 kommentarer:

  1. Jag ska testa mitt imorgon, då jag tvättar håret.
    Färgade håret den 22 oktober, och ville vänta med att testa detta balsam tills håret kändes torrt och i behov av balsam igen. :)
    Så, imorgon får detta balsam visa vad det går för.

    SvaraRadera