Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 15 augusti 2019

Torsdag utan både ärtsoppa och punch

Om jag vaknade väl tidigt igår så var det desto senare idag. Men jag kom upp, blev klar Och var på jobbet i hyfsad tid. Dvs 7,15. Man vill ju inte jobba hur länge som helst på eftermiddagen/kvällen. Idag var det till att ta på regnkläder innan man klev utanför dörren. Men det var uppehåll hela vägen hem. Eller ja, nästan. Hann iaf innanför dörren innan det öste ner.


På jobbet hade jag en städdag idag. Så alla listor rensades upp och uppdaterades, en hel hög med mejl kunde arkiveras, utfallsprover godkännas osv. En hyfsad men aningens tråkig dag. Dock skönt att ha det gjort. Och i morgon kan jag troligen börja om. Eller kanske inte. Hälften av mina fokusleverantörer har stängt idag och i morgon pga helgdagar, Så då får man hitta på annat.


Packat det mesta inför hemresan, förberett matlådan, bara datorn kvar att packa sen kan jag sova. Rätt trött så borde slå ihop med en gång. I övrigt är det bara en sak kvar på veckans att göra lista, Dvs se till att få med pantflaskorna hem i morgon. Att jag sedan har en lista för vad som behöver göras hemma är en annan sak. Lär hinna en del av det som finns på listan och än mer av det som inte finns där. Men sova först. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar