Öland

Öland
Solnedgång

söndag 4 augusti 2019

Så var årets långa semster slut

Och inte vet jag var den tog vägen heller. Det enda jag hann med var bröllopet eller ska jag säga bröllopen? Det var ju 2 även om det första var precis några dagar semestern började. Dottern var hemma de 2 första veckorna. (Fast jag jobbade halva första medan hon var nere.)


Hann baka bullar en varm dag som inte blev sämre av att ugnen jobbade för fullt i en dryg timme. Hunnit jobba några timmar hemma efter tips från chefen på hur jag skulle få igång affärssystemet. Dock bara en dryg halvdag. Det är trots allt väldigt skönt att vara ledig. Att cykla fram och tillbaka till Borgholm har jag också hunnit med några gånger. Är det något väldigt roligt/trevligt som väntar går det att cykla ner på 20min. Men då är man allt rätt svett väl framme. Hemåt tar längre tid.. Kan kanske bero på att det är uppför?


Har hunnit fixa lunch till i morgon dock inte fixa till frukosten. Och ska jag orka det före jobbet i morgon får jag berätta mer en annan dag och krypa till kojs nu. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar