Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 28 augusti 2019

Så tippade det över

Och halva arbetsveckan har gått. Vaknade i tid och kom iväg i tid. Var på jobbet före 07. Rekord för mig. Har hunnit både att röra till det och reda ut det under dagen. Besök bokat blir om 14 dagar. Så den dagen blir lång. Men nu är det iaf inte 2 dagar uppbokade utan bara en alltid något. Morgondagen lär också bli lite längre. Har en leverantör som inte riktigt har förstått spelreglerna. Men det ska vi ta tag i imorgon.


Gick hem efter 9 timmar och var för ovanlighetens skull hemma före maken. Hade ändå hunnit handla åt honom längs vägen. Stannade hemma i 40 min sedan gick jag ut igen. Och sedan mötes vi upp en timme senare. Bara för att vandra i ytterligare en timme. Men för en gångs skull var jag tillbaka före 20.00. Har sedan dess hunnit fixa frukosten till i morgon, äta lite, fixa smoothies, duscha och tvätta håret och lite annat. Men nu tänker jag inte göra mer utan nu får det vara för idag. Iaf framför datorn. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar