Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 19 mars 2014

Men var tog det vägen??

Det fina vädret som vi hade tills i söndags. I måndags kunde man iaf stå ut med det. Men igår och idag?? Regn och grått hela dagarna. Tycker det räcker nu, vill ha tillbaka solen. Och helst redan igår. Nåja har iaf haft mat hemma så vi slapp att gå till affären iaf. Blir värre i morgon men då är maken på äventyr så jag får väl ta en tur med bilen i samband med att jag kör hem från jobbet.


Datorerna står där de står och lär så göra tills vi får en ledig helg över eller så. Funderar på om man kan göra något för att får vibrationerna från fläkten att låta lite mindre. Har ännu inte kommit på något. Men nöden har ingen lag så till slut lär jag väl komma på något.


Har inte gjort något vettigt alls idag heller. Borde väl ta mig i kragen och fixa lite här hemma men det gör jag en annan dag. Typ i morgon när jag är själv?? Eller nästa vecka när maken är borta? Något ska man ju göra då. Fint väder så man kan putsa lite fönster samt ta fram möblerna till balkongen? Nåja blir inte vädret bättre så får jag hitta på något annat.


Nu tänker jag iaf slå ihop datorn och gå och lägga mig. Kom precis på att i morgon bör jag hitta en bra present till maken för på fredag fyller han år... Nåja får sova på saken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar