Öland

Öland
Solnedgång

måndag 24 mars 2014

Måtte det inte fortsätta

som det har börjat denna vecka. Var effektiv före jobbet och hann vattna blommorna då istället för ikväll. Maken skulle inte åka förrän efter en bra stund senare än mig idag. Han skulle plocka upp kollegor och fara till systerfabriken i Polen.

På jobbet hann vi börja mötet en timme tidigare för att hålla på en timme längre efteråt. Dock struntade jag i att skicka iväg lite begärda uppgifter när väl mötet var klart. Får försöka hinna till jobbet lite tidigare i morgon. Eller inte, dock behöver jag fylla och skicka iväg uppgifterna innan jag åker hem i morgon.

Gammal bild men nog blommar den likadant i år också och på samma datum....

Väl hemma hann jag inte ens sätta mig innan chefen ringde och behövde lite info. När de bara ber om information som jag har i huvudet är det helt ok att de frågar. Lite värre när jag inte har datorn med hem och inte vet svaren. Lär ju inte sluta fundera förrän jag har hittat svaren.

Satt sedan en stund innan jag tog på mig och gick till affären. Behövde fylla på lite så jag har att äta i veckan. Fyllde på så maken kan klara sig några timmar också. Om han skulle vara hungrig när han kommer hem så klarar han sig till dagen efter iaf. I övrigt blev det inget gjort. Jag som hade hoppats på att komma hem så tidigt att jag skulle kunna vädra mattor och moppa golven. Nåja i morgon kanske? Nu är det sängen som gäller.

2 kommentarer:

  1. Jösses vad du har fullt upp, jämt!! Glöm inte bort att bara slappa ibland, oxå! =o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, jag ska ju bara som Alfons Åberg sa......... ;)

      Radera