Öland

Öland
Solnedgång

söndag 9 mars 2014

Lördagssysslor

Vi var en runda i Borgholm och gick runt. Attans vad mycket bling bling det ska vara på allt numera. En annan som inte är så förtjust i det är plötsligt väldans tacksam att jag troligen inte behöver köpa kläder, skor eller väskor i år. Att jag har det jag behöver.


Det vi egentligen skulle haft fanns inte hemma, det vi vi skulle kolla på priser på ledde till helt andra idéer som nu måste beaktas innan vi bestämmer oss definitivt. En variant kommer att kosta en knapp hundring, det dyrast runt 2000kr...... Blir inte en fråga endast vad som är snyggast utan även vad som är mest praktiskt, billigast, smartast samt roligast..... Och hur mycket plånboken tillåter. För priserna gällde per fönster och vi pratar totalt 6 stycken....... Ska det vara lika i alla eller hur vill vi ha det.


Maken har fått upp en persienn. Med lite assistans. Dvs jag håller i, emot eller fast. Lagom ansträngande förutom för knäna. Maken är en aning mer petig än vad mina knän gillar. Fast idag sa hans egna till före mina. Alltid något.






 Så såg det ut när första delen var klar. Nu är frågan när andra delen kommer dit. Till makens födelsedag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar