Öland

Öland
Solnedgång

söndag 16 mars 2014

Chips

Är med i Buzzador. Inte ofta jag anmäler mig och ännu mer sällan jag får vara med. Men för lite sedan fick jag en smärre härdsmälta. Jag tycker inte om chips och undviker detta om det bara går. Jag anmälde mig till att Buzza chips!


Fast nu är det inte rena potatischips utan rotfruktschips. Och det borde väl ändå vara mycket godare? Tja det ska nu undersökas. Har hämtat en stor kartong och redan delat ut en påse. Möter man nyfikna som vill testa innan man hunnit läsa in sig så är det bara att låta dem prova. Fast denna gången visste den om att jag brukar Buzza.


Ska ha en del påsar med till jobbet i morgon. Har en del kollegor som gillar chips och mycket väl kunde tänka sig att testa. Sedan tänkte jag ha chipsmingel nästa lördag. Borde kunna funka. Blir troligen likadant på söndag. (Om det finns chips kvar vill säga, för då kommer släkten för att fira maken.) Dags att förbereda påsar med lappar för morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar