Öland

Öland
Solnedgång

måndag 3 mars 2014

Det gick

Eller kanske skulle skriva denna dag gick den också. Huvudvärken kommer och går som en osalig ande eller något. Med andra ord den kommer och går. Lagom till man tror att nu har den gett sig så kommer den tillbaka än värre. Nåja, finns ju iaf en fördel med den. Det måste ju iaf finnas något innanför skallbenet, för det kan ju knappast göra ont i vakuum.


Åkte iaf ifrån jobbet i någorlunda tid. Riktigt tidigt för vara mig och måndag. Riktigt skönt att köra hem medan det fortfarande var ljust och dessutom var det när man parkerade hemma. Ljusare tider på g. Det gör iaf inte ont.


Hemma har jag dock tagit det lugnt. Får nog lov att vara lite effektivare i morgon. Eller får jag resa mig nu och göra lite nytta. Vattna blommorna kan man iaf göra utan att störa grannarna. Skriva en lapp om att den ena stekpannan ska med till huset nästa gång borde jag också kunna göra. Vi har två här samt ingen i huset. Sedan vi fick huset klart har tanken varit att ta med en dit. Varje gång vi åker står den hemma i skåpet. Kan snart ha vadslagning om hur lång tid det kommer att innan jag kommer ihåg alternativt köper en  dit.


Tror jag får stänga av datorn och göra mig iordning för natten iaf. Kanske kan slippa huvudvärken i morgon?? Det hade varit rejält skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar