Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 20 mars 2013

Paniken lägger sig

Vädret har inte varit så kul att man går runt i affärer bara för hitta en present till maken. Idag har det varit en aning bättre. Eller var jag bättre klädd. Iaf hade jag ett möte - här på orten där jag bor - på fm som slutade lagom till lunch. Tog inte närmaste vägen hem.

Har nu hittat några presenter. Ska bara slå in dem. 3st så här långt. Kan inte riktigt visa dem än. Maken ska få öppna paketen först. Fredag kanske Ni kan få se dem. Dvs det som inköptes idag. Har lite andra saker på g också. Dessa kommer dock inte hem på en dryg månad.

Ett par saker kommer jag att få hjälp med och den sista säger jag bara Tack och lov för internet! Och för bolag som gör internationell shopping möjlig! Maken kommer alltså att få något han bad om för snart 6 månader sedan. Nu ska det bli intressant och se om han kan gissa vad det är!

Förresten hittade en 4-e paket också. Fast den paketen kan nog drabba mig också...... Mot inslagningspappret.

1 kommentar: