Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 7 mars 2013

Intensiv torsdag

En hektisk dag detta. Började med möte redan 8,30 och sedan har de bara avlöst varandra. Fast så har hela veckan varit, Utom tre timmar som jag bokat med själv för att hinna med lite statistik med info till "mina" leverantörer. Halva eftermiddagen/kvällen igår gick åt att skriva ett protokoll jag låg efter med. Det där med 40 timmars vecka är vissa veckor långt bort.


Nu när jag väl är hemma ska jag bara packa inför helgen (både till maken och till mig), städa av hela lägenheten, handla mat så jag får äta i morgon också. Men först en rejäl promenad. Och så får jag inte glömma att slå in presenten som Emma's pappa ska få söndag. Han fyllde år i tisdags.

(Som Ni kan se så kan man nog snart gå på trottoaren snart. Nästa vecka?)

Helst ska jag hinna sova också. Fast sitter jag här länge till får jag lov att fuska med något. Frågan är vad? Smita tidigare från jobbet i morgon? Måste förresten rusa ner och boka tvättstugan en dag nästa vecka också. Tänkte försöka vara helledig helgerna dessa veckor som maken är iväg.

Nope, dags att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar