Öland

Öland
Solnedgång

fredag 22 mars 2013

När sängen står ivägen

då gör det rejält ont i tårna. Vet inte vad jag ska skylla på heller för sängen har stått på exakt samma ställe de senaste 18 månaderna (eller om det är mer). Fast det gick attans så fort att bara drämma in tårna i ena änden. Gör fortfarande ont och tårna ser ännu värre ut idag än de gjorde när jag tog bilden dagen efter.






Nu är de mer svarta. Fast så länge de får gott om utrymme i stövlarna går det iaf att gå. Så jag lär överleva detta också.

2 kommentarer:

  1. Fy så jobbigt. Jag lyckades både bryta tån och få den ur led när jag sprang in i en stol för ett antal år sen. Fick köpa nya vinterkängor. Inte vackra, men breda=) Hoppas du snart blir bättre.

    SvaraRadera
  2. Aj Aj stackars tårna. Hoppas det snart går över. Kram

    SvaraRadera