Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 19 mars 2013

Liiiite panik bara

Maken fyller år på torsdag. Jag har ännu inte köpt någon present. Och inte vet jag vad jag ska köpa heller. Sist jag reste var för en månad sedan och då var jag inte på humör för att shoppa. Ser inte någon resa i närtid heller. Alternativet att säga att present köps in på nästa resa finns alltså. Inte när jag inte vet när det sker.


Dock vet jag att min amerikanska chef ska komma på besök om ett par veckor. Kanske skulle be henne köpa ett par jeans? Frågan är om hon hinner. Hon behöver trots allt köra en bit för att komma åt det märke maken föredrar. Om hon inte ska besöka Kansas innan dess förstås.....


Å andra sidan gillar han whisky. Men just nu är han den som reser och med andra ord kan hitta bättre sorter till roligare priser än jag kan. För man skrattar inte riktigt på sig av priserna på bolaget. Men man kanske skulle köpa halvflaskor av sorter som han kanske gillar och isf kan köpa större och billigare utomlands?


Det värsta är att jag i normala fall brukar ha iaf någon present klar minst en månad innan. Gissa om paniken är nära nu! Bara två dagar kvar!! Fasiken vet om jag inte får springa och panik handla något trots allt. En Gant tröja?? En flaska whisky? En tid hos min optiker?


Jag får paniiik!!

1 kommentar: