Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 22 november 2017

Det närmar sig

Både helgen och slutet på min fil. I morse var det en aning trögt och ändå var jag på jobbet samma tid som igår. Har dock fått hela dagen sönder huggen av möten. Lyckades tom vara med på alla! Och ändå göra mycket på filen. Blev dock sittande en väl timme efter jobbet med den idag. Med tur så kan den bli klar på några timmar i helgen. I morgon ska jag hälsa på leverantör med sällskap. Och jag vill hinna hem innan affärerna stänger här.


Idag var jag hemma runt halv/kvart i sju. Kom hem rejält blöt. Behövde byta både jacka och skor innan jag kunde gå till affären och handla lite bröd. Fick sällskap som både betalade och bar. Idag blev det ingen extra promenad. För när jag väl hade ätit var klockan passerad 20. Har sett på tv, duschat och försökt få upp värmen i kroppen. Har dock förberett det som behövs för att kunna sova länge i morgon och ändå komma i tid. Det som återstår nu är att borsta tänderna. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar