Öland

Öland
Solnedgång

söndag 7 oktober 2012

Nästa födelsedag.

När Ni läser detta har mottagaren redan öppnat.  Schemalägger det så.

Helst vill tösen som blir 16 ha converse skor. Men för att retas lite med henne så får hon denna först:










Pilgrim och inte converse alls. Men lite kul ska jag väl få ha det? Fast sedan tröstar jag henne med ett par strumpor, för det ville hon också ha. Hittade tyvärr inte fler sista rundan i staterna. Därefter ska hon få det hon helst vill ha. Hoppas bara modellen och färgerna är ok. Denna modell är lite tjockare och varmare. Och så tyckte jag att den var snyggast. Köpt i dyr skobutik i staterna. Eller egentligen inte så dyr men inte i den billiga som jag brukar handla i.





De är svarta inte grå men jag fick ljusa upp bilden för att kunna visa hur de ser ut. Totalt ser hela högen med paket ut så här:




2 kommentarer:

  1. Den lilla skon är bara för söt. Skulle inte bli förvånad om hon blir mest glad för den

    SvaraRadera
  2. En sådan liten virkad sko fick mitt yngsta barnbarn när jag beställde fyra raggsockor (två till dem var). Det var hennes dotter som hade virkat dem gratis till honom.

    SvaraRadera