Öland

Öland
Solnedgång

söndag 7 oktober 2012

När man passar på

och gratulera tösens mor samtidigt. Hon vill nämligen inte firas. Men hamnar man i en släkt som gillar att hitta på presenter så smyg firar vi henne varje år när vi ändå firar hennes dotter. I år fyller hon dessutom nästan jämt.

Tänker inte visa smyckes setet jag köpte när jag var iväg sist. Men det består av halsband, armband, örhängen och ring. Riktigt snyggt men jag glömde fota det i butiken och jag vill inte öppna paketet för det blev så fint inslaget. Och ska kanske tillägga att min ena bror, min syster samt våra föräldrar är med på detta set. Ja gubbens dotter och min är givetvis också inblandade. Och det finns bytesrätt. Fast det blir lite knöligt för henne. Å andra sidan har jag hitintills inte gjort bort mig. Köper det jag gillar och det har funkat så här långt.

Dock ska hon få en sak av bara mig och maken. Och den kan Ni få se nu. För det är just nu som hon lär öppna den. Skriver alltså detta innan vi åker för att överlämna. Visst är den söt?






Och en annan vinkel:





1 kommentar: