Öland

Öland
Solnedgång

söndag 21 oktober 2012

Halvtrist lördag

I går skulle jag göra mycket. Hmmm gjorde jag inte alls. Gjorde lika mycket som sol sken över mig. Dvs inte alls. Fast det är lögn. Maken eldade och efter 1 fick han hjälp av min bror. Fram till dess fick han mycket lite hjälp av mig men ändå hjälp. Hur det gick för maken och hur det såg ut, kan Ni läsa här.






Jag fick iaf nästan allt i köket packat. Bara det som vi behöver nästa helg kvar samt det som ska lämnas. En del ska in i husvagnen också. Men sen fick jag besök av kompis från gymnasiet. Mycket roligare så det blev bara en blå IKEA kasse fylld med kläder samt en pappkasse med torrvaror. Å andra sidan finns det inte mycket kvar när det som ska till husvagnen är utburet.

Men jag hade velat ha sol för att säga att dagen var bra. Men en blå orkidé är iaf numera i mina ägo. Men det var tur att jag inte kollade prislappen innan kassan. För billig var den INTE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar