Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 12 juni 2014

Fullt upp

Va ju borta de två första dagarna i veckan. Hann fixa lite de två timmarna jag stannade när vi väl var tillbaka. Sedan har hela gårdagen också gått åt för att komma ikapp samt förbereda dagen. Denna dag har jag haft historiens kortaste möte eller så. 3 min! Men så var allt förberett så det vara att se till att vi var överens. Det som blev över av dagen har gått åt till att förbereda morgondagen samt måndagen. Har ett bara möte från lunch måndag till lunch onsdag. Får verkligen hoppas att jag kan smita vid lunch på torsdag.


Hemma har vi nu sorterat en bokhylla. Dvs sorterat ut det vi inte vill ha kvar samt det som ska vara kvar. Blev mer bort än kvar. Lämnar hem böckerna till mina föräldrar. De väljer ut de böcker de vill ha kvar och resten lämnas till närmaste välgörenhet. Tänkte packa ner de böckerna vi vill ha kvar. Ev packar jag ihop de vi ska ge föräldrarna också.


Inget roligt väder denna vecka. Ok måndag och tisdag var helt ok men sen. Regn och blåst om var annat. Föredrar sol med en svag bris. Samt lagom varmt.


Nu behöver jag förbereda morgondagen. Har uppföljningsrevision hela dagen i morgon. Och det bara måste gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar