Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 24 juni 2014

Det händer lite mest hela tiden

Igår gjorde jag inte mycket mer än att vi gick och fick larmet på mina nya byxor borttaget. Hade från början tänkt mig att jag skulle haft dem i helgen. Men gå omkring med dem med ett stort larm var inget jag ens övervägde. Vi handlade lite och planerade för mer inköp idag. Vilket inte blev av.


Idag smet jag tidigare. Hittade en lägenhet på blocket som redan var tingad när jag ringde från jobbet igår. Dock hann jag inte mer än hem från jobbet så ringde fastighetsägaren, den var tillgänglig. Med andra ord smet jag dit. En 1-a med sovalkov. Riktigt fin var den även om huset den finns i inte såg mycket ut för världen från utsidan. Den är hyfsat smart planerad också så den känns större än de 30kvm den är på. Dock något dyrt men men jag får iaf någonstans att bo. Efter jobbet i morgon skriver jag kontrakt.


En dag denna veckan eller nästa så ska en kollega följa med hem efter jobbet. Hon ska ha vårt glasbord. Det slipper vi att bära på. Ok kanske hjälper henne att bära ut det till bilen men sen. Vi ska också montera ner den sista billy hyllan som ska till förrådet. Sen håller maken på att möblera lägenheten utan att ha sett den.... Själv tänkte jag mäta upp den när jag får nyckeln.


Men nu tänker jag slå ihop datorn och krypa till kojs. Varit extremt trött idag och det kan inte skada om jag kommer i säng i tiden någon gång. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar