Öland

Öland
Solnedgång

söndag 3 februari 2013

Man ska inte bråka.....

vid matbordet fick jag lära mig som liten. Dessa hade inte min mor som mamma. Den saken är helt säker. Värre blev det ju längre vi var där.






































Till slut kom en del av dem på att man kunde fånga maten i luften.....







Tyvärr försvann solen lagom till det var dags att börja fotografera. Det var inte riktigt min plan. Inte heller hade jag tänkt mig att ena brödkakan skulle ha börjat mögla. Får se till att gå oftare eller sluta köpa hela brödkakor till bara mig.










2 kommentarer:

  1. Fina bilder blev det i alla fall

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. Minns att min syster och jag fick inte sitt mitt emot varandra i köket. För då sparkade vi på varandra:) Kram

    SvaraRadera