Öland

Öland
Solnedgång

fredag 6 januari 2012

Underbart väder :)

Idag var det helt underbart ute. Om man bortser från en massa minusgrader då. Gissa en som såsade bort hela förmiddagen? Jo jag förstås. Men jag kom iaf ut en dryg halvtimme. Men fy så kallt det var. Dock hjälpte det inte mycket. Min jacka är väl varm så efter 10 min fick jag öppna upp den.


Nu är dotterns resväska färdigpackad så när som lite kalmarkorv. Hoppas vi orkar lyfta väskan sen. Den är allt lite tung. Tur det bara är två byten. Skulle någon av Er vara i Linköping eller Sala när dottern ska av eller på nästa tåg i morgon får Ni gärna hjälpa henne med den röda resväskan. Men akta ryggen!


Efter att dottern är lastad på tåget så ska vi hem och jag ska plocka ner julpyntet. Med lite tur hinner jag iaf plocka ner allt även om jag kanske inte hinner packa ner det. Men söndagen ska väl det bli av iaf? Skulle gärna vilja hinna backa lite bullar också. De där lussekatterna kanske? Men den som lever får se. Något blir det väl. Nu ska jag plocka ihop och lägga mig tro jag. God natt!

2 kommentarer:

  1. Här var det -3 grader igår och -4 idag. Tomt efter dottern förstår jag. Tänker på dig!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Trist att ni inte har någon snö.Får hoppas att dottern snart kommer på besök igen

    SvaraRadera