Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 19 januari 2012

Har ju glömt.

Att visa vad jag fick i julklapp. Nåja lite till fick jag. Maken och jag hade kommit överens om att:

1 bara köpa en paket
2 INTE köpa för mer än 500kr.

Kan tala om att jag höll mig inom den ramen! Ok förvisso var det rea som heter duga men jag köpte bara en paket och den kostade inte över 500kr

Maken köpte en som han glömde. Då gick han iväg och köpte en till!! Hmmmm men jag ska nog hitta på något!


Paketet maken glömde hemma.


Paketet han gick iväg och köpte för att inte behöva erkänna för alla att han hade glömt min.

Av min dotter fick jag en Bukowski kanin, En stor som jag många gånger har haft i min hand men inte ansett att jag ska ödsla pengar på.... Av makens fick jag skifferplattor och ljus.

5 kommentarer:

  1. Vad gulligt av honom att köpa en sak till.

    SvaraRadera
  2. Vad bra att han glömde då fick du fler saker... Det är kul med paket ;)

    SvaraRadera
  3. Kul :)
    Väntar med spänning på posten :))
    Ha en ubderbar helg
    Kram

    SvaraRadera