Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 19 januari 2012

Äntligen!

Innan MN försvann lovade jag att skicka paket. Med stenar från diverse ställen utanför Lemvig och Billund i Danmark samt Finland. De kom inte iväg kan jag erkänna.

Dock var jag i Tyskland före jul och hittade lite änglar också. Alltihop har legat mer eller mindre packat sedan efter Tysklandsresan. I går hittade jag en riktigt bra låda att packa ner allt i. Och idag kom äntligen adressen på och alltihop ihop iväg.


Nu är frågan om Monckan redan har änglarna eller ej. Hoppas bara paketet kommer fram.

1 kommentar:

  1. Vad du är snäll som skickar saker, vet inte heller om paketet kommit fram. har du monckans bloggadress?
    Om inte så ska du få den här av mig: http://monckan.blogg.se Hoppas hon lägger ut där sakerna kommer så vi får se dom.

    Ha det bra!

    SvaraRadera