Öland

Öland
Solnedgång

söndag 29 januari 2012

Idag har jag inte tid!

Att sitta här alltså. Eller på FB heller för den delen. Har en hel lista över saker jag vill ha gjorda innan jag åker. Ska det bli gjort är det lika bra att jag gör det idag. I morgon lär allt vara upp och ner iaf.

Tre maskiner tvätt
Packa det sista (Ligger i tvätten nu)
Vattna blommorna (Håll tummarna att maken kommer ihåg att göra det två gånger i veckan när jag är borta!)
Kassera en massa kartonger som står lite här och var
Besöka pappers och kartong insamlingen
Bära ner dotterns byrå igen
Ta tillbaka min hurts
Sortera in alla betalda räkningar
Leta rätt på pinkoden till mitt amex kort (underlättar när jag ska betala för mig under resan.)
Plocka undan lite överallt och ingenstans (Varifrån kommer allt?)
Sortera ur mina lådor när de ändå är rätt tomma.
Kolla igenom garderoben när jag ändå är igång
Förbereda påsen till makens dotter (Maken ska ändå till henne i samband med annat om ett par veckor)
INTE dammsuga. (Det vill maken göra, dock en annan dag. Nåja from tisdag så ser inte jag råttorna längre.)
Handla lite småsaker
Klippa maken

Ut borde jag verkligen ta mig! Ni anar inte vilket ljuvligt väder det är på andra sidan fönstret. Iaf så länge jag håller mig på insidan.

OCH ska något överhuvudtaget bli gjort. Är det lika bra att jag släcker ner nu och sätter fart. Har jag tur kanske hälften blir gjort och klart iaf :)

3 kommentarer:

  1. Oj vad du har mycket att göra innan du ska iväg.
    Hörs vi inte innan du åker så önskar jag dig en bra jobbarresa och så hoppas jag du har tid att blogga lite under resan så vi får veta hur du har det.

    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Att det alltid ska bli ett sådant jäkt innan en resa.Tror aldrig att jag hört om någon som inte har det så. En liten tröst är väl att det brukar ordna till sig och allt hinns med.
    När du läser göralistan från datorn så hoppas jag du tar dig tid att läsa ordentligt så det inte blir KLIPP TILL MAKEN utan klipp maken.
    Sköt om dig.

    SvaraRadera