Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 25 januari 2012

Hur smart är man egentligen?

Det kan man undra ibland. Först går man ut och går i cirka en timme. Kallt som bara den var det också. Eller jeansleggings är iaf inte varma. Frös som en liten hund när jag kom in.

Passade på att ta mig ett par mackor och kolla runt lite. Satt och småfrös gjorde jag också, Gissa vad jag gör då! Jo tar mig en skål med glass!! Tog dessutom rejält med glass.

Sitter nu med dubbla filtar och både fryser och har ont i magen. Äta glass är inte smart när man fryser. Inte så smart när man vet att man får ont i magen av den heller....

Idag måste hjärnan ha förfrusit under promenaden. Men jag hann iaf in på banken och beställa lite dollar till nästa vecka. Tur jag kom på det idag. Vill jag ha dem innan jag åker på tisdag morgon var sista chansen idag. Ok, krisar det så kan man växla på flygplatsen också. Brukar dock bli lite dyrare. Och det kan vara bra att ha lite i plånboken trots allt.


Så här såg det ut när jag åkte hem. Det var iaf inte kolsvart :)

9 kommentarer:

  1. Spännande med resan och pengar på fickan är nog bra :)

    SvaraRadera
  2. Du borde kanske ha tagit en kopp te istället. Ha det gott på resan.

    SvaraRadera
  3. Ha en riktig bra jobbresa och ta många kort :)

    SvaraRadera
  4. Pengar är det nog bra att ha

    SvaraRadera
  5. Du är rolig du... :)

    Önskar dig en bra jobbarresa, hoppas du har tid med lite bloggande på din resa ;)

    SvaraRadera
  6. Burr,jag är inte sugen på glass nu när det är så kallt :)

    SvaraRadera
  7. Tack så jättemycket för paketet, det var alldeles för mycket!
    Portot va ju svindyrt, frakten borde ju jag betala??
    Tusen tack, änglarna har jag inte o inte stenarna heller :)
    Stor Kram

    SvaraRadera
  8. Låter kallt med glass nu, brrr...
    Lite dollar i plånboken låter väl bra :)
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  9. Skulle väl vara hemskt om man jämt vore förståndig! Hoppas du hinner med lite trevligheter på din resa

    SvaraRadera