Öland

Öland
Solnedgång

måndag 24 oktober 2016

När man förstör för sig själv

Man var inte måttligt trött i morse. Men upp kom jag och iväg. Kom ihåg att ta med bilen till jobbets parkering gjorde jag också. Fick med kakorna med. Var tom lite tidig men det bara för att jag körde. Hann med det mest akuta men inte så mycket som jag hade hoppats på vad det gällde revisionen. Lär få skjuta på sammanställningen.  Var ändå kvar längre än tänkt.


Små regnade när jag gick hem. Blev rätt blöt på byxbenen. Mötte upp maken och sen hem och äta. Därefter skulle jag bara vila en liten stund. Somnade och sov typ 3 kvart.  Måtte jag kunna somna nu. Jag vaknade ju iaf och för att inte sova mer fick det bli en promenad till andra änden. Ebba bli lika glad varje gång.


Blev lite sent dit och ännu senare hem. Blev en kopp te och en massa prat. Lika trevligt varje gång.  Men nu är vi hemma igen och jag är redo för sängen.  Mycket som ska hinnas med i morgon också.  Lika bra att krypa ner och försöka sova. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar