Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 13 september 2016

När man är duktig på att skita i ytan

Vi håller på att byta lägenhet. För första gången har vi fått ett besiktningsprotokoll. Där flertal defekter finns med. Dock finns det fler som jag tycker är allvarligare som inte finns med. Just nu klurar jag mest på när jag ska hinna till nya hyresvärden och påpeka detta. Inte för att jag bryr mig så hårt. Man jobbar, äter och sover mest i veckorna iaf. Men jag vill inte betala för dem när vi flyttar ut. Eller ok, jag vill inte att maken ska behöva betala för dem. Här är några exempel som inte fanns med:














Sa jag att detta var det som inte fanns med på protokollet?? Har fler exempel men dem spar jag till värden. Petig? Ja, kanske men det ska man väl vara? Vi kan få det tapetserat men ska det bli smidigt får det bli under nästa års semester. För bo i det vill jag inte. Så, då var det färdig gnällt för idag. (Tror jag.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar