Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 19 november 2014

Ojsan

Hann inte in här igår. Skulle bara bläddra lite i en bok. Hann läsa n tredjedel. Brännmärkt heter den. Kan så här långt rekommenderas. Nåja har ju gått igenom båda lådorna nu och plockat upp det som ska vara här. Har tom börjat att sprida ut det lite också. Dock mest i flockar. Men det är trots allt 5 (?) veckor kvar.


Har röjt runt lite i förrådet idag. Det som till lägenheten alltså. Blev lite rymligare för cykeln iaf. Har inte cyklat på evigheter nu känns det som. Måtte skiten försvinna helt snart. Känns som det bara är grått och man går omkring i låga moln mest hela tiden. Jag vill ha sol!! Bara lite så jag får lite energi. Å andra sidan kommer jag nu åt min solljuslampa i förrådet. Skulle kanske plocka upp den i morgon.


Tror jag överger Er nu. Har en bok som kallar på mig. Trots allt behöver jag sova också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar