Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 26 november 2014

När man får väl galna idéer

Har börjat att fuska lite lätt med julpyntandet nu. Eller egentligen med fönsterpyntet. Men då jag är tvungen att ha mörkläggningsgardiner för att få det tillräckligt mörkt kan jag inte hänga kulor i fönstret som jag brukar. Så man då får man vara lite innovativ.






Dock kan jag ha min gråa fönstertomte som jag brukar hänga honom. Han hamnar nämligen i skarven mellan gardinerna iaf :)




Nu ska jag bara klura ut var jag ska ha adventsbelysningen. Tur det inte måste vara färdigt idag. I värsta fall blir det inte klart förrän måndag nästa vecka. Några bra idéer? Dessa fönster är inte tillräckligt stora för blommor, belysning och pynt....... Kanske får lov att fälla ut en klaff på bordet en månad trots allt. För då kan blommorna stå där,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar