Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 11 november 2014

Host harkel, host

Jag var trött som en liten gris i lördags. Skylde på företagsfesten i fredagskväll. Att jag låg hemma i sängen redan 22:02 talar vi inte om. Kände mig dock något piggare i söndags. Yes, nu skulle det vända. I måndags var jag nästan frisk beroende på vad man utgår ifrån.


Hmm. vaknade vid halv fyra och svettades som en gris, nös och snörvlade i morse. Somnade iaf om och sov gott samt lite väl länge. Tog mig iaf till jobbet och när jag väl kom igång så har det gott rätt bra. Fått en aning mer gjort än planerat men kanske inte det som var tänkt.

 
Nu är det mat som gäller. Därefter tänkte jag börja rota runt i ena jullådan. Det var fönsterlådan jag har fått med mig. Så lite pill, lite klurande och en hög med velande så ska jag nog kunna komma fram till vad jag vill ha här och vad som ska vara i huset. En ljusstake ska iaf kasseras. Glapp i den. Köper dock ingen ny i år. Vet inte om jag vill ha en likadan eller något annat.


Kanske skulle resa mig härifrån och få lite fart? God afton!

2 kommentarer:

  1. Vem ska ta and om dig, när du nu inte gör det själv?? Du är ju sjuk!! Vila!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag känner mig rätt bra nu om vi bortser från att jag är trött. Och sover jag när jag kommer hem från jobbet så lär jag vara vaken halva natten. Alltså bättre att göra något i lugnt och sakta mak :)

      Radera