Öland

Öland
Solnedgång

lördag 22 november 2014

JAAA!!!

Det är sol ute! Solen skiner fortfarande även om den redan håller på att gå ner. Har fåttmassor med energi idag. Innan första maskinen tvätt var klar hade jag tömt det sista ur bokhyllan, burit över hyllplanen. Sen tog det stopp. För bokhyllan som redan finns i rummet har jag fyllt till bredden och den behöver flyttas. Alltså behöver jag tömma den först. Och ska jag skjuta den inåt och sedan göra hål i ryggen på den. Eller ska jag skjuta den mot dörren? Behöver alltså tänka lite.


Under tiden har vi varit i Borgholm och handlat. Bytt tvätt i maskinerna och plockat runt en del. Tror jag ska börja med maten. Blir bara kyckling och ris idag. Vilket klarar sig det mesta helt själv. Då kan jag passa på att tömma hyllan och flytta den. Tills dess måste jag ha bestämt mig för vart den ska in eller ut. Eller så går jag helt enkelt ut igen och njuter lite till av solen innan den går helt ner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar