Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 3 maj 2012

En vecka som har gått.

Och detta utan att knappt ha varit i närheten av datorn mer än vad jobbet har krävt. Har dock varit inne och läst hela veckan. Men från att läsa andras till att själv göra något här har steget varit långt. Men vädret har varit helt underbart. Så varför slösa tid på att sitta här då??

Vad jag har gjort?? Hade min förra blogg funnits kvar hade jag bara länkat. För det var samma som förra våren eller våren året innan. Tänker dock lägga in de gamla inläggen tror jag. Men nu ska jag iaf ut igen! Måste passa på för har jag otur är det inte lika härligt i morgon.......

4 kommentarer:

  1. Klart att du ska njuta av våren istället för att skriva blogg. I dag är det inte alls lika skönt ute.

    SvaraRadera
  2. Bäst att ta vara på de bra dagarna.
    Sol i går här och snöslask i dag.
    Ha en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  3. Bäst att njuta så länge det varar. Kram

    SvaraRadera
  4. Våren är väl den repris som jag gillar varje gång den kommer. Och den senaste våren är ofta den bästa.

    SvaraRadera