Öland

Öland
Solnedgång

lördag 26 maj 2012

När man minns "gamla" tider

Var hos min mor förra helgen. Har en ovana att lämpa över blommor som inte riktigt vill sig hos mig till henne. Eller när man en gång i tiden vann blommor på MN. Allt som behöver extra omvårdnad får min mor ta hand om. Ibland händer det att blommorna kommer tillbaka.

Men inte dessa. Var gång jag är hos henne får jag en chans att minnas Ingbac44, pysslingen, alpen mfl


Denna kommer från alpen. Och se hur bra den trivs!


Har massor av s¨dana här överallt.


Denna fick jag av pysslingen. Hos mig trivdes den inte alls. Men här växer den så det knakar.


Dessa kommer från Ingbac44. Var från början en kruka men mamma fick dela den. Dock har de inte blommat än.

Övriga blommor hos mamma är i samma status......

2 kommentarer:

  1. Det händer att även jag saknar mn. Lite svårt att inte sakna den tiden.

    Kan du inte ta bort ordverifieringen när man ska kommentera? Jag blir galen på den, jag lovar att du ändå slipper spamkommentarer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, är den aktiverad? Lovar att göra ett försök med att plocka bort den. Tror inte heller att spammarna hittar min lilla :)

      Radera