Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 26 april 2012

Bättre än förväntat

Kan inte påstå att jag spritter av energi men betydligt piggare än jag trodde. Har tom jobbat mer än tänkt! Fast det beror mest på att jag höll på med ett litet intressant projekt så jag glömde tiden. Och så hade vi sol i tisdags när jag kunde gå till jobbet :)


Fast igår blev det konstigt när jag kom hem så sent och det bara kändes som en vanlig dag. Men men.

Har packat ner en del av allt det jag vill ha med mig till Öland iaf. Åker direkt efter jobbet i morgon. Måste bara be gubben att han ber grannen/hyresvärden att gå in och sätta på värmen. Inte för att jag tror att det kommer att vara speciellt kallt men ack så rått. Och den kylan är värre.



Måste bara komma fram till om jag ska besöka syrran eller makens dotter på måndag em. Behöver låna internet en timme. Har möte med en av de finska cheferna. Och vill vara säker på att ha stabil uppkoppling. Kan vara lite si och så med det i stugan om jag har otur. Nope dax att packa ihop det sista. Eller iaf av det jag behöver ha med mig. Annars finns det nog mer som kan förvaras i förrådet i stället.

Ha det!



7 kommentarer:

  1. Är såå glad att kortet blev "godkänt"
    Ha en underbar helg på Öland.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha en skön helg och glöm inte att vila lite.

    SvaraRadera
  3. Blommar din svärmorstunga? Klarade inte att få min att göra det.
    Ha en trevlig helg! Hoppas du/ni får härligt väder.

    SvaraRadera
  4. Att sätta på värmen är nog smart... Ha den fint på Öland

    SvaraRadera
  5. Öland, där har jag aldrig varit. Tror jag åker med:)
    Ha det bra kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du får det lugnt och skönt

    SvaraRadera
  7. Min den där blomman vad-den-nu-heter har oxå knopp, tror aldrig jag haft det förut :)
    Ha en bra Valborg
    Kram

    SvaraRadera