Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 22 maj 2012

Vad man gör en varm solig lördagkväll på Öland?

Tja det beror ju förstås på vilken lördag det gäller. Men den som var i lördags brukar återkomma varje år men blir bara större och trevligare. I år hade de tom lyckats med att behålla lite värme på kvällen. (Eller så
hade jag lyckats med att ha tillräckligt varm jacka på mig.)

Vad det var för dag?? Borgholms motor och crusing. Inte för att jag vill äga en sådan bil själv men jisses så trevliga de är att titta på. Iaf på de som är iordninggjorda. Tog bara några bilder så vill ni se bilder är det bättre att gå hit. Nu har de iofs bara "gamla" bilder men mina bilder får Ni vänta på några dagar till.

Dessutom lyckades jag ta ännu bättre bilder på söndagen i Örsjö. Och de kommer samtidigt.

(Denna bilden är iaf tagen i Örsjö men vid ett tidigare tillfälle.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar