Öland

Öland
Solnedgång

söndag 27 maj 2012

När man blir smått galen.

Eller förresten kan man bli något man redan är??  I vilket fall som helst har jag nu  lyckats att få ihop hela Barbapapa familjen.


Nu ska jag dels knyppla ljuset klart så jag kan knyppla en ny Barbapapa. Vet precis hur jag vill ha det. Och det måste vara klart innan september är över. Man vet ju inte vad som händer så jag ska försöka göra det innan semestern är slut. Monteringen tar också lite tid. Vore skönt om jag hann med det också.


Detta är alla dubbletter jag fick ihop i min jakt på samtliga familjemedlemmar. Hade troligen varit billigare att köpa dem på tradera. Dock ska dessa bara hitta en bra kartong. För de trivs inte här utan vill flytta till Värmland. Till en som kunde förbarma sig över dem. De kommer så snart jag kommer åt!

1 kommentar: