Öland

Öland
Solnedgång

söndag 27 maj 2012

Varma dagar

Har vi haft många av nu ett tag. Måtte det bara inte vara alla för sommaren utan att det kommer fler. Varit lite halvmulet av och till idag men inte värre än att det varit skönt ute.



I fredags stannade vi till hos mina föräldrar. Dock jobbade mamma. Varför vara 65+ på heltid? Nåja det var ruggigt varmt så 20 min innan vi var framme stannade vi vid en mack och köpte dryck. Dvs vatten till mig och någon vitamin variant till maken. Men de hade mjukglass också. Som man kunde få chokladdoppad.  Gissa om jag föll för den!







Dock ville min far också bjuda på glass. Först sa jag nej men det var varmt så varför inte. Magen gillade inte mitt ja kände jag efter halv. Wilma sa att hon också tyckte det var varmt och hade inget emot att ta över glassen. Nu får vi hoppas att detta inlägg hinner komma långt ner innan mamma läser. För hon blir nog inte så lycklig för denna gåva till Wilma.


Varm Wilma.

2 kommentarer:

  1. Klart att även hundarna ska få lite glass när det är varmt

    SvaraRadera
  2. I dag var här svinkallt, det kändes som sommaren redan var över! Hoppas värmen kommer igen :)

    SvaraRadera