Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 15 januari 2020

Vart tar tiden vägen?

Idag ville jag inte vakna riktigt. Kom iväg senare till jobbet, tog vanliga rundan och var på jobbet nästan en kvart tidigare. Tänk vad regn kan göra. Och trots både paraply och kläder som tål regn var jag blöt väl framme. Kan det inte bara vara uppehåll när man ska gå till jobbet? Regnade för övrigt lika mycket när man skulle hem. Fick bli till att byta väl hemma.


Fuskade en del med stegen idag och då var jag ändå ute nästan två timmar till sen. Det var pokemon som hägrade. Men fick skjuts så jag inte skulle bli genomblöt. Behöver några fina dagar nu så jag kommer ikapp. Det sägs att det ska vara bättre resten av veckan. Måtte det vara så. Väl hemma igen var det till att äta och fixa mat till jobbet i morgon. Lika bra att duscha och bli varm också. Nu återstår att krypa ner och sova. En dag i morgon också. Tror jag har 2 timmar obokade till att jobba på. Jippie eller not. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar