Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 7 januari 2020

Trötter

Det blev inte så tidigt igår som jag hade önskat. Det blev tom någon timme senare. Var inte helt pigg när klockan ringde i morse. Men jag kom upp, jag blev klar och kom iväg. Dock inte i så god tid att jag kunde ta någon större omväg. En liten blev det dock. Lär dessutom vara tröttare i morgon. Jag som inte fick ihop några extra steg igår.


Gick ändå hyfsat på jobbet. Hann med en hel del som jag inte trodde men vet i katten vart tiden tog vägen. Grått som bara attans var det när jag väl kom iväg för att gå hem. Tog en längre tur på vägen hem. Men det var inte tillräckligt bra väder för att komma ikapp. Nåväl, får ha mobilen i fickan medans jag packar ner tomtar i helgen och vara effektiv. Lär behöva ett par mil om det inte blir bättre i morgon och på torsdag.


Tanken var att tvätta bilen efter att ha fixat maten och ätit. Var för trött så av den planen blev det intet. Får hoppas jag orkar mer i morgon. Borde dammsuga lägenheten också. För trots att man inte varit här på 2 veckor har det samlats damm och dess avkommor. Men inte ikväll, behöver sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar