Öland

Öland
Solnedgång

måndag 6 januari 2020

Då var det slut

På ledighet och med att bara vara. En massa steg har det blivit. De allra flesta i dagsljus. Har det varit sol har promenaderna blivit längre och jag har känt mig piggare. Några som inte känner sig så pigga är mina skor. De får lov att kila vidare. Tänker köra vinterkängor tills det blir varmare eller jag hittar ett par nya. Har ett eller två par lite tunnare men med bra sula att ta till om det blir för varmt någon dag.


Brorsonen har varit på besök. Det blev inte så länge som tänkt men det blev bra ändå. Var och besökte dem också. Systern fyllde 4år. En rosa klänning och några par trosor fick det bli. På rea och med extra rabatt blev det ändå inom gränsen. (Men fasiken vad underkläder är dyrt. 3par var dyrare än klänningen! Nyår har passerat och vi skriver nu 2020. I övrigt vet jag inte om det blir någon större skillnad. Det upptäcker vi om ett år eller så.


Nu tänker jag dock lägga mig så kommer det mer om ledigheten allt eftersom verkligheten har återtagit vardagen. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar