Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 21 januari 2020

Trött tisdag

Frågan är om man kan vara pigg en tisdag? vaknade trött och blev inte ett dugg piggare av att kolla vad som var planerat för dagen. Hade en halvtimme bokad på två håll. Tur man har bra chef och kollegor. Ska få lämna över lite till den ena tills belastningen blir mer hanterbar. Blir kollegan inte överlastad och duktig på att ta hand om dem kan  vederbörande kanske få behålla dem. Synd och röra för mycket om det inte är nödvändigt.


Kom hemåt efter 17 någonting. Hann väl promenera en timme innan jag blev upplockad. Dags att tvätta makens bil. Fast efteråt skulle han tanka så jag gick hem från macken. Råkade visst bli en lite längre runda än den närmsta. Hann dock ikapp de steg jag inte orkade få ihop igår. Men någon marginal har jag inte fått ihop än. Hoppas på någon extra km i morgon. Det enda trista var att väl hemma var det i princip bara till att äta och förbereda för morgondagen. Nu behöver jag ju sova om jag ska orka upp i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar