Öland

Öland
Solnedgång

måndag 13 januari 2020

Det fortsatte

Hade glömt att ställa klockan idag. Var ju ledig förra måndagen. Dock fick kollegorna lite att fundera på när jag var på annat möte... För då ringde alarmet. Jag kom upp och iväg men trött var jag. Höll på att få på mig byxorna ut och in. Väl på jobbet så har det gått i typ 190 hela dagen. Efter lunch tog jag dock hjälp av lite kollegor, flyttade möten osv. Och runt 17 eller straxt efter rymde jag från jobbet.


Uppehåll och rätt skönt ute men kallt om fingrarna var det. Fick vandra i en timme innan maken plockade upp mig för att åka på utflykt. Dvs han skulle kika i affärer och jag passade på att promenera i grannskapet. Behöver jag runt milen om dagen gäller det att knata på. Var hemma efter 19. Allt för att äta lite, förbereda mat inför morgon dagen och plocka undan lite här. Nu tänker jag dock försöka sova. Ska morgondagen vara lika dan lär jag vara helt slut innan vi är halvvägs i veckan. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar