Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 8 januari 2020

När man inte har full koll

Behövde nya glasögon. Var och provade. Fick med 3 par bågar hem för att bestämma vilken jag skulle välja. Tog kollegorna till hjälp och hade bestämt mig trodde jag. Lämnade igen dem och så som det var de var inte helt klockrena med det paret fick det bli om de inte fått in några nya sen sist. Nya vet jag inte men det var den som brukade hjälpa mig som nu bestämde att då skulle jag inte ha något av dem. Vederbörande hittade några andra par och ena paret kändes bäst.  Pris skulle komma via sms samt när de var klara. Var och hämtade dem i lördags. Fick ett fodral som låg i en ask som låg i en låda i ett fodral och skulle få fin påse till.


Jag hade visst valt ett par Prada enligt expediten.....  Nåja min ordinarie rådgivare står för smaken och jag för bekvämligheten när det ska väljas och dessa blev det. (De var dock inte dyrast. Inte i klass med lågpriskedjorna men med vilket par som i andra vanliga kedjor.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar