Öland

Öland
Solnedgång

söndag 12 januari 2020

Där försvann den

Helgen alltså. Har inte gjort så mycket. Har iaf fått ihop 18km i helgen lite drygt. Räckte inte hela vägen tros det. Men det blev drygt 10km idag och det fick lov att vara nog. Alla måsten avklarade och den del annat. Försökt att vara ute i dagsljuset flera timmar både igår och idag. Skulle behövt sol. Bättre väder igår än idag men blå himmel har jag inte sett någon. 


Det mest nyttiga jag har gjort var nog grytan igår och pantning av alla petflaskor. Nu får man plats igen, Föstår inte var de kommer ifrån. Hade fått en bok per post som jag har försökt att ögna igenom. Lär behöva någon mer helg innan allt har gått in. Men boken tog jag inte med så det blir inte iveckan iaf. Men nu behöver jag sova. En ny vecka i morgon. Och än finns det en del att göra, God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar