Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 16 januari 2020

Torsdag

Kan inte påstå att jag var pigg i morse heller. Men kom upp och iväg. Var på jobbet tidigare än igår. Men torr idag, Helt underbart ute för att vara denna årstid och efter en dag som igår. Solen tom sken i ca 4min idag. Var några som stod i fönstret och njöt av den. Tyvärr försvann den lika fort som den kom. Men den var underbar så länge det varade.


Första mötet började redan 8,30 och sista slutade 14,00. Och för att hinna förbereda så försvann en del av lunchen och teet fick bli medan jag satt i ett av alla möten. Hann med lite oväntat samt förbereda inför mötet i morgon. Och lite andra möten. Tog god tid på mig hem. Ville njuta av att kunna gå hem utan att bli blöt. Väl hemma var det bara att lämna väskan och förbereda sig på att gå ut igen. Bilen skulle tvättas. Maken fick hjälpa till och köra hem bilen så gick jag. Nu återstår att borsta tänderna och packa det jag inte vill glömma i morgon. För då är det fredag. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar