Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 28 november 2018

Tiden går fort

när man har roligt heter det. Så attans vad roligt jag har numera. Nästan så man önskar att man hade lite tråkigare. För vem vet då kanske man hann med lite till? Slöade till det en aning idag men var ändå på jobbet betydligt tidigare. Vet i katten hur det gick till. Och trots det kom jag därifrån en halvtimme senare. Hunnit med både möten och flytta sådana. Det tar lite tid men mycket håller på att falla på plats. I morgon behöver jag dock boka in de sista två som ska träffas i samband med min introduktion. Sen behöver jag bara komma ihåg allt.


Idag var det raka spåret hemåt. För maken skulle mötas upp. Vi var på uppdrag. Förvisso vårt egna men iaf. Men mer om vad det gällde en annan dag. Planen var att mötas där 17,30 men det blev tidigare. Fick ta min promenad efteråt. Blev dock bara en dryg timme på det viset idag men man kan inte få allt. Med tanke på att det var tvåsiffrigt minus i morse så kändes det betydligt varmare ute då. Men likväl var jag stelfrusen väl hemma igen. Efter att ha ätit fick det bli en varm dusch.


Försökt att titta lite på tv. Gick lite sisådär. Har även plockat ihop en del av det som ska med hem. Åker redan i morgon. Sotaren skulle komma till oss på fredag och då behövde jag vara hemma. Har dock lite svårt att förstå varför man sprider ut 4 grannar på 4 olika tillfällen. Hade det inte varit enklare att ta alla på samma gång? Sparat 3 resor? Tur det inte är jag som planerar och bokar in resorna för då hade det blivit så.

Nu ska tänderna borstas och jag sov så jag inte glömmer det sista i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar