Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 15 november 2018

En dag kvar

Denna dag vet jag inte riktigt hur den blev. Ena stunden har jag legat före i schemat för att i nästa ligga efter. Och det började redan jag kommit ur sängen. Klev dock in på jobbet och stämplade en minut före! Och en kvart efter ordinarie tid. Hade dock tur idag med och råkade vara vid datorn när chefen behövde ha lite gjort. Så även idag hade chefen besked inom någon minut.


När jag gick hem var det ju tidigare än jag brukar så jag tog en extra lång runda hem och var inte hemma förrän som vanligt när jag går 3 kvart senare. Men så har jag fått ihop en bra summa steg också. Väl hemma var det till att ta bilen till närmaste mack och fylla på med bensin. Nu borde jag klara mig under morgondagen iaf. Därefter affären för att handla. Bara för att betala kliva ut och komma på att jag fortfarande inte handlat det jag gick in för att köpa. Nu är även det inköpt.


Hem, åt, packade det mesta som ska med i morgon och förberedde det mesta till måndag. Vissa saker behöver jag ha med mig i morgon så de får jag packa om på söndag innan jag lägger mig. Satte mig i fåtöljen och kände hur jag säckade ihop. Och hur slö som helst kände jag inte för att bli. Fick bli 30min promenad till. Men nu tänker jag inte göra mer än skriva detta klart, packa ner datorn samt borsta tänderna. Och det är lika bra att göra det med en gång. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar