Öland

Öland
Solnedgång

måndag 11 augusti 2014

Problem!

Jag får inte igång internet i lägenheten. Och jag är inget vidare på att göra inlägg via mobilen. Nu återstår några alternativ:

1. Jag får igång det av någon lustig anledning
2. Jga lyckas koppla upp min mobil mot datorn och kan använda den som modem (misstänker dock att min telefon är för gammal för detta.)
3. Jag kan låna jobbet internet en stund, (ska bara kolla med chefen först.
4. Maken skriver inlägg åt mig
5. Jag är osynlig fram till fredag då jag åter är i huset.

Jag har lovat att ta modemet med mig hem på fredag och maken har lovat att se till att det åtminstone funkar direkt på datorn även om det inte funkar via router.

Nu vet Ni varför jag inte syns till på några dagar. (Om jag inte mot alla odds lyckas att fixa det själv.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar